De punten hieronder geven een indicatie van de teambuilding. De definitieve inhoud wordt afgestemd op jullie behoeften.
- De theorie van team branding. Wat is dat precies en welke factoren spelen allemaal een rol?
- Reflectie op de huidige branding van het team en in hoeverre deze bewust gedefinieerd is.
- De kernwaarden en kwaliteiten van het team: we verkennen de gezamenlijke meerwaarde en bepalen hoe we deze concretiseren.
- Op interactieve wijze definiëren van de unieke kwaliteiten binnen de groep en hoe deze kunnen helpen om het team brand te bepalen.
- Het helder krijgen van de kernwaarden, kwaliteiten en de missie, om deze uiteindelijk door te vertalen in een concreet team brand.
- We bespreken hoe dit team brand voortaan meer uitgedragen kan worden richting interne en externe stakeholders.
- Praktische tips, waardevolle technieken, en handige do’s and dont’s op het gebied van team branding.
- Het delen van inzichten en het definiëren van de next step.
Naast deze punten hebben onze teambuildings een paar vaste blokken, zoals o.a. een plenaire opening, veel (praktijk)oefeningen, een Q&A en een afsluiting. Tussendoor zijn er voldoende pauzes.